Klik hier om mijn selectie te sluiten
Mijn selectie
/ 3

Mijn selectie verwijderen

Kies de producten die u wenst te vergelijken

Kies een band

Geen band

Kies een band

Geen band

Kies een band

Geen band

Het productfiche bekijken Het productfiche bekijken Het productfiche bekijken
Technologie
Gebruik & Divers
Dit overzicht afdrukken

Vind uw band Race-fiets

  • Afmeting

  • Gamma

Breedte - Hoogte (mm)


Resultaten filteren

  • +
    Gebruik
    • Intensief
    • Regelmatig
    • Occasioneel
  • +
    Discipline
    • Downhill
    • Xcountry
    • Marathon
    • All Mountain
    • Enduro
    • Winter training
    • BMX
  • +
    Terrein
    • Snelrijdend terrein
    • Gevarieerd terrein
    • Extreem Terrein
    • Modder
    • Asfalt
  • +
    Technologie
    • Gum-X
    • Magi-X
    • UST Tubeless
    • Tubeless Ready
    • Bi-compound
    • HDProtection
    • HDProtection Aramid
    • HDProtection Bead2Bead
    • Protection Bead2Bead
    • MAX
  • +
    Beschikbaarheid
    • Nieuw

MICHELIN Pro4 Service Course

COMPETITIE Voor fietsers die rendement, betrouwbaarheid en anti-lekbescherming zoeken: + 30% meer grip op nat wegdek (1)

MICHELIN Pro4

Omschrijving

De MICHELIN Pro4 Service Course biedt de beste prestaties voor de competitie met de beste grip, weerstand tegen insnijdingen (HDProtection) en buitengewoon rendement.
Een lagere rolweerstand, langere levensduur en een betere grip dankzij de Bi-Compound technologie. Laatstgenoemde draagt bij aan een verhoogde stijfheid in het midden van het loopvlak en met meer grip op de schouders.
- HDProtection laag: +10% weerstand tegen insnijdingen (1).
- Nieuwe karkaslaag 3x110 TPI.
Bi-Compound loopvlak: +30% meer grip op nat wegdek (2).
Optimale breedte van de zijflanken voor betere grip in de bochten.
Technische oplossingen

Onuitgegeven dual compound samenstelling met een verhoogde stijfheid in het midden van het loopvlak en met meer grip op de schouders.

Een nieuw bandenprofiel, scherper, wat de handling verbetert en het contactoppervlak vergroot.

Eigenschappen :

Intensief
HDProtection
Bi-compound
Nieuw

Aan mijn selectie toevoegen (/3)
Uit mijn selectie verwijderen
  • Downloaden

  • Ontdek ook

    MICHELIN Aircomp UltraLight

    MICHELIN Aircomp Ultralight (ROAD)

    MICHELIN Airstop

    MICHELIN Airstop (ROAD)

    MICHELIN Latex Air Comp

    MICHELIN Latex Air Comp (ROAD)

Afmetingen

Afmetingen

Kleur Breedte (mm) Breedte (inch) Hieldraad (Gewicht) TPI Bandendruk (bar) Bandendruk (psi) Binnenband
Digital Blue
23-622 700x23C Soepel 200 110 6/8 87/116 A1
Blue
23-622 700x23C Soepel 200 110 6/8 87/116 A1
Black
23-622 700x23C Soepel 200 110 6/8 87/116 A1
White
23-622 700x23C Soepel 200 110 6/8 87/116 A1
Pink
23-622 700x23C Soepel 200 110 6/8 87/116 A1
Red
23-622 700x23C Soepel 200 110 6/8 87/116 A1
Green
23-622 700x23C Soepel 200 110 6/8 87/116 A1
Black
20-622 700x20C Soepel 185 110 6/8 87/116 A1
Black
25-622 700x25C Soepel 215 110 5/7,5 73/108 A2
Black
23-571 650x23C Soepel 185 110 6/8 87/116 B1

Prestaties

Technologie

  • MICHELIN HDProtection

    HD Protection bestaat uit geweven textiel met High Density versterking

    De HD Protection technologie bestaat uit geweven textiel met High Density versterking

    De HD Protection technologie garandeert de beste balans tussen uitstekende lekbestendigheid en lage rolweerstand, zonder het lage gewicht voor competitiedoeleinden teniet te doen.

    HD Protection was in 1986 in de competitie geintroduceerd. Michelin R&D zet jaar na jaar in op de continue verbetering en prestaties van zijn anti-lek banden. 

    Michelin biedt hierbij ook, afhankelijk van het gebruik, de volgende varianten:

    HD Protection Aramide voor gebruik in moeilijke omstandigheden.

    HD Protection Bead2Bead voor sportief rijgedrag

    Meer weten

  • MICHELIN Bi-Compound

    Bi-compound - twee verschillende rubber compounds in het loopvlak gebied

    De Bi-compound technologie heeft twee verschillende rubbersamenstellingen in het loopvlak gebied.

     - De rubber samenstelling in het midden van het loopvlak garandeert de optimale tractie die ontstaat tijdens het trappen of remmen. Deze rubber samenstelling is ontworpen en geoptimaliseerd om de weerstand goed te kunnen dragen, maar ook om veilig te kunnen remmen op nat wegdek.

    - De rubber samenstelling op de schouders van de band draagt bij aan de maximale performance en veiligheid bij het hangen of draaien in de bocht en geeft buitengewoon goede grip, zowel of droog als nat wegdek.

    De Bi-Compound technologie is in 1995 ontwikkeld en jaar na jaar verbetert Michelin R&D de performance van deze rubber samenstellingen waarvan de vele racebanden profiteren. Zowel voor het bereiken van maximale grip en rolweerstand voor de veeleisende fietser.

    Meer weten

Verschillen

Productfiche delen

  • Facebook
  • Afdrukken
Terug naar resultaten
Legale vermeldingen

In vergelijking tot de eerdere MICHELIN Pro3 range. Interne test gedaan in 2011 van de 23-622 (700x23C) Zwart.

(1) Externe test gedaan door Wheel Energy (onafhankelijk bedrijf) op banden die in maart 2014 op de markt zijn gebracht op de 23-622 MICHELIN PRO4 Service Course zwart. Remmen op nat wegdek: MICHELIN PRO4 Service Course presteert 13% beter dan de testresultaten van de belangrijkste concurrent laten zien.
(2) Externe test gedaan door Wheel Energy (onafhankelijk bedrijf) op banden die in maart 2014 op de markt zijn gebracht. op de 23-622 MICHELIN PRO4 Service Course zwart. Remkracht op zijflanken 2mm: MICHELIN PRO4 Service course presteert 17% beter dan de resultaten van de belangrijkste concurrent laten zien. Remkracht loopvlak 2mm: MICHELIN PRO4  Service Course presteert 8% beter dan de testresultaten van de belangrijkste concurrent.

* In vergelijking met de voorganger MICHELIN PRO3 range. Interne testen van 2011 op de 23-622 (700x23C) zwart.


Ontdek ook
Video van het moment
Nieuws
Tips Onderhoud
Nederland
Nederland - Land wijzigen

eZ debug

Timing: Nov 01 2014 05:24:27
Module start 'content'
Timing: Nov 01 2014 05:24:27
Module end 'content'
Debug: ezpI18n::translateText Nov 01 2014 05:24:27
Missing translation for message in context: 'kernel/navigationpart' with comment: 'Navigation part'. The untranslated message is: 'eZFind'
Debug: ezpI18n::translateText Nov 01 2014 05:24:27
Missing translation for message in context: 'kernel/navigationpart' with comment: 'Navigation part'. The untranslated message is: 'Database 2R'
Debug: ezpI18n::translateText Nov 01 2014 05:24:27
Missing translation for message in context: 'kernel/navigationpart' with comment: 'Navigation part'. The untranslated message is: 'Dealer'
Debug: ezpI18n::translateText Nov 01 2014 05:24:27
Missing translation for message in context: 'kernel/navigationpart' with comment: 'Navigation part'. The untranslated message is: 'Instagram Gallery Admin'
Debug: ezpI18n::translateText Nov 01 2014 05:24:27
Missing translation for message in context: 'kernel/navigationpart' with comment: 'Navigation part'. The untranslated message is: 'Import Wiki Data Moto'
Debug: ezpI18n::translateText Nov 01 2014 05:24:27
Missing translation for message in context: 'kernel/navigationpart' with comment: 'Navigation part'. The untranslated message is: 'Import management'
Debug: ezpI18n::translateText Nov 01 2014 05:24:27
Missing translation for message in context: 'kernel/navigationpart' with comment: 'Navigation part'. The untranslated message is: 'Service portal'
Error: eZTemplate @ extension/lp2rww/design/lp2r_ww/templates/pagelayout.tpl:31[2] Nov 01 2014 05:24:27
Unknown template variable 'current_node_id' in namespace ''
Warning: eZTemplate:undef @ extension/lp2rww/design/lp2r_ww/templates/footer_velo.tpl:154[0] Nov 01 2014 05:24:27
Variable 'folder_list' is not defined with {def}.
Timing: Nov 01 2014 05:24:27
Script end

Main resources:

Total runtime0.1952 sec
Peak memory usage11,264.0000 KB
Database Queries6

Timing points:

CheckpointStart (sec)Duration (sec)Memory at start (KB)Memory used (KB)
Module start 'content' 0.03420.0075 2,737.12501,064.8750
Module end 'content' 0.04170.1533 3,802.00006,564.3984
Script end 0.1950  10,366.3984 

Time accumulators:

 Accumulator Duration (sec) Duration (%) Count Average (sec)
Ini load
Load cache0.00442.2636140.0003
Check MTime0.00170.8834140.0001
Mysql Total
Database connection0.00633.229910.0063
Mysqli_queries0.022511.505060.0037
Looping result0.00020.077460.0000
TS translator
TS init0.00341.762940.0009
TS cache load0.00120.621340.0003
TS context load0.00090.447840.0002
Template Total0.150276.910.1502
Template load0.027013.827210.0270
String conversion in template resource0.00030.178890.0000
Template parser: create text elements0.01557.962090.0017
Template parser: remove whitespace0.00341.735990.0004
Template parser: construct tree0.081141.540590.0090
Template load and register function0.00070.341290.0001
Template processing0.123263.098910.1232
Override
Cache load0.00140.7351100.0001
Sytem overhead
Fetch class attribute name0.00432.195810.0043
class_abstraction
Instantiating content class attribute0.00000.014910.0000
General
dbfile0.00100.4935240.0000
String conversion0.00010.0714110.0000
Note: percentages do not add up to 100% because some accumulators overlap

Time used to render debug report: 0.0006 secs